Проблемне питання
методичного об’єднання класних керівників
на 2017-2018 навчальний рік:
«Формування всебічно, гармонійно розвиненої особистості на засадах національно-родинного виховання»
Завдання
методичного об’єднання класних керівників
ЗОШ І – ІІІ ст.. с. Лище
1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань педагогіки і психології.
2. Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання культури спілкування та рівня вихованості учнів школи.
3. Навчання класних керівників сучасним виховним технологіям, формам і методам роботи.
4. Підвищення педмайстерності класних керівників через взаємовідвідування виховних заходів.
5. Проведення рейтингової системи роботи класних керівників під час організації виховного процесу.
6. Започаткувати проекти з правової освіти та виховання в учнівських колективах
7. Пропагувати творчі доробки виховних заходів на сторінках фахових видань.
ЗАСІДАННЯ I
( організаційне)
5.09.2017 р.
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальні |
1. |
Про результати виховної роботи у 2016 – 2017 навчальному році. |
Голова МО класних керівників |
2. |
Визначення основних напрямків методичної роботи на 2017 – 2018 н.р. |
Голова МО класних керівників |
3. |
Організація роботи щодо подання звітів класних колективів з соціального захисту дітей. Соціальний паспорт класу. |
Голова МО класних керівників |
4. |
Схема аналізу виховної роботи класного керівника. Планування виховної роботи з класом. |
Голова МО класних керівників |
6. |
Про розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до діяльності гуртків та секцій за інтересами |
Голова МО класних керівників |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
||
|
1.Підготовка до огляду літописів класних колективів та інформаційних вісників (куточків) класів 2. Підготувати звіт про відвідування учнями школи та прийняті міри, щодо попередження пропусків занять без поважних причин. |
класні керівники 1-11 класів |
ЗАСІДАННЯ II
Тема: організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків на основі гуманізації сучасної школи
27.10.2017 р.
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальні |
1. |
Аналіз причин девіантної поведінки неповнолітніх. Зустріч з працівниками міліції, |
Александрович Н.М.. |
2. |
Особливості педагогічного керівництва в роботі з важковиховуваними учнями. |
Александрович Н.М.. |
3. |
Співпраця школи та інших соціальних інститутів у превентивному вихованні учнівської молоді. |
Органи державної влади |
4. |
Роль ради профілактики правопорушень у вирішенні проблеми важковиховуваних учнів |
ЗВР |
5. |
Психолого – педагогічні методи і прийоми у діагностико – корекційній роботі класного керівника з дітьми з девіантною поведінкою. Схема організації роботи класного керівника з класом з даного питання. |
Психолог |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
||
|
Із застосуванням краєзнавчих та етнографічних знань розробити виховний захід ( екскурсія, свято, зустріч, бесіда, година спілкування тощо). |
класні керівники 1-11 класів |
ЗАСІДАННЯ III
Тема: Формування творчої особистості засобами етнопедагогіки
16.01.2018 р.
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальні |
1. |
Народна педагогіка – фундаментальна основа нової педагогічної концепції |
П’ятачук Н.О. |
2. |
Народні обряди та свята витоки національних духовних цінностей. Форми використання їх у виховній роботі. |
|
3. |
Аналіз використання народних традицій в організації загальношкільних заходів. Участь класних колективів в оглядах, фестивалях, конкурсах, виставках малюнків та декоративно – прикладного мистецтва, святах. |
Класні керівники |
4. |
Активізація науково – краєзнавчої роботи з учнями . Екскурсії в музеї, відвідування театрів, виставок… |
Мельничук О.М. |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
||
|
Провести анкетування учнів з метою виявлення їхніх індивідуальних особливостей, рівня їхньої вихованості та загального розвитку. Зробити діагностику особистості школяра. |
класні керівники 1-11 класів |
ЗАСІДАННЯ IIV
Тема: Діагностика – психолого – педагогічний ключ до розуміння особистості учня і спосіб вироблення моделі роботи з кожним конкретним колективом школярів
16.03.2018 р.
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальні |
1. |
Схема складання психолого – педагогічної характеристики особистості школяра |
Психолог |
2. |
Діагностика виховного процесу школи: - діагностика особистості школяра; - діагностика дитячого колективу; - діагностика виховного процесу; - само діагностика особистості та діяльності педагогів. |
ЗВР Психолог |
3. |
Методи та прийоми визначення рівня вихованості школярів. |
Психолог |
5. |
Організація виховного процесу на основі вивчення й розвитку індивідуальних здібностей учнів. |
ЗВР |
6. |
Творчий звіт класних керівників, що атестуються. |
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
||
|
Зробити аналіз участі учнів в шкільних та позашкільних гуртках за інтересами |
класні керівники 1-11 класів |
ЗАСІДАННЯ V
Тема: Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв`язання конфліктів
30.04.2018 р
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальні |
1. |
Використання новітніх технологій у виховній роботі школи |
ЗВР |
2. |
Система роботи класного керівника по формуванню в учнів культури поведінки та спілкування. |
Психолог |
3. |
Про результати контролю за якістю проведення виховних годин. |
ЗВР |
4. |
Практикум: Тест « Дружити потрібно вміти» -дидактичні матеріали для виховання ввічливих учнів. |
Психолог |
5. |
Аналіз роботи МО класних керівників за 2017 – 2018 н.р. |
ЗВР |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
||
|
Зібрати пропозиції учителів, батьків, учнів щодо планування виховної роботи на 2018 – 2019 н.р |
класні керівники 1-11 класів |