Проблемне питання

методичного об’єднання класних керівників

на 2017-2018 навчальний рік:

 

«Формування всебічно, гармонійно розвиненої особистості на засадах національно-родинного виховання»

 

Завдання

методичного об’єднання класних керівників

ЗОШ І – ІІІ ст.. с. Лище

1.     Підвищення теоретичного,  науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань педагогіки і психології.

2.     Забезпечення реалізації  єдиних принципових підходів до виховання культури спілкування та рівня вихованості учнів школи.

3.     Навчання класних керівників сучасним виховним технологіям, формам і методам роботи.

4.     Підвищення педмайстерності класних керівників через взаємовідвідування виховних заходів.

5.     Проведення рейтингової системи роботи класних керівників під час організації виховного процесу.

      6.    Започаткувати проекти з правової освіти та виховання в учнівських колективах

7.     Пропагувати творчі доробки виховних заходів на сторінках фахових видань.

ЗАСІДАННЯ I

( організаційне)

                                                                                                                        5.09.2017 р.

 

ЗМІСТ

Відповідальні

1.

Про результати виховної роботи у 2016 – 2017 навчальному році.

Голова МО класних керівників

2.

Визначення основних напрямків методичної роботи на 2017 – 2018 н.р.

Голова МО класних керівників

3.

Організація роботи щодо подання звітів класних колективів з соціального захисту дітей. Соціальний паспорт класу.

Голова МО класних керівників

4.

Схема аналізу виховної роботи класного керівника.

Планування виховної роботи з класом.

Голова МО класних керівників

6.

Про розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до діяльності гуртків та секцій за інтересами

Голова МО класних керівників

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

1.Підготовка до огляду літописів класних колективів та інформаційних вісників (куточків) класів

2. Підготувати звіт про відвідування учнями школи та прийняті міри, щодо попередження пропусків занять без поважних причин.

класні керівники 1-11 класів

 

 

 

 

ЗАСІДАННЯ II

Тема: організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків на основі гуманізації сучасної школи

                                                                                                    27.10.2017 р.

 

ЗМІСТ

Відповідальні

1.

Аналіз причин девіантної поведінки неповнолітніх. Зустріч з працівниками міліції,

Александрович Н.М..

2.

Особливості педагогічного керівництва в роботі з важковиховуваними учнями.

Александрович Н.М..

3.

Співпраця школи та інших соціальних інститутів у превентивному вихованні учнівської молоді.

Органи державної влади

4.

Роль ради профілактики правопорушень у вирішенні проблеми важковиховуваних учнів

ЗВР

5.

Психолого – педагогічні методи і прийоми у діагностико – корекційній роботі класного керівника з дітьми з девіантною поведінкою.

Схема організації роботи класного керівника з класом з даного питання.

Психолог

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Із застосуванням краєзнавчих та етнографічних знань розробити виховний захід ( екскурсія, свято, зустріч, бесіда, година спілкування тощо).

класні керівники 1-11 класів

 

 

ЗАСІДАННЯ III

 Тема: Формування творчої особистості засобами етнопедагогіки

                                                                                                          16.01.2018 р.

 №

ЗМІСТ

Відповідальні

1.

Народна педагогіка – фундаментальна основа нової педагогічної концепції

П’ятачук Н.О.

2.

Народні обряди та свята витоки національних духовних цінностей. Форми використання їх у виховній роботі.

3.

Аналіз використання народних традицій в організації загальношкільних заходів. Участь класних колективів в оглядах, фестивалях, конкурсах, виставках малюнків та декоративно – прикладного мистецтва, святах.

Класні керівники

4.

Активізація науково – краєзнавчої роботи з учнями . Екскурсії в музеї, відвідування театрів, виставок…

Мельничук О.М.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Провести анкетування учнів з метою виявлення їхніх індивідуальних особливостей, рівня їхньої вихованості та загального розвитку. Зробити діагностику особистості школяра.

класні керівники 1-11 класів

 

  

 

ЗАСІДАННЯ IIV

Тема: Діагностика – психолого – педагогічний ключ до розуміння особистості учня і спосіб вироблення моделі роботи з кожним конкретним колективом школярів

                                                                                                     16.03.2018 р.

 №

ЗМІСТ

Відповідальні

1.

Схема складання психолого – педагогічної характеристики особистості школяра

Психолог

2.

Діагностика виховного процесу школи:

-         діагностика особистості школяра;

-         діагностика дитячого колективу;

-         діагностика виховного процесу;

-         само діагностика особистості та діяльності педагогів.

 

ЗВР

Психолог

3.

Методи та прийоми визначення рівня вихованості школярів.

Психолог

5.

Організація виховного процесу на основі вивчення й розвитку індивідуальних здібностей учнів.

ЗВР

6.

Творчий звіт класних керівників, що атестуються.

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Зробити аналіз участі учнів в шкільних та позашкільних гуртках за інтересами

класні керівники 1-11 класів

  

 

ЗАСІДАННЯ V

 Тема: Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв`язання конфліктів

                                                                                                                30.04.2018 р

 №

ЗМІСТ

Відповідальні

1.

Використання новітніх технологій у виховній роботі школи

ЗВР

2.

Система роботи класного керівника по формуванню в учнів культури поведінки та спілкування.

Психолог

3.

Про результати контролю за якістю проведення виховних годин.

ЗВР

4.

Практикум: Тест « Дружити потрібно вміти» -дидактичні матеріали для виховання ввічливих учнів.

Психолог

5.

Аналіз роботи МО класних керівників за 2017 – 2018 н.р.

ЗВР

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Зібрати пропозиції учителів, батьків, учнів щодо планування виховної роботи на 2018 – 2019 н.р 

класні керівники 1-11 класів